Nu nyheder på alle platforme – også de helt gammeldags. Ny opslagstavle på stien!

Ny infotavle på stien ved den lille skov

Kære beboere

For at sikre at vi rammer flest mulige med diverse begivenheder samt informationer, har vi opstillet en infotavle ved den lille skov i krydset til skolestien.

Til en start med er der hængt lidt qr-koder op,  der linker ind til hjemmesiden og ikke mindst fortællinger om området. Skabet vil blive brugt til diverse former for information til foreningens medlemmer.

Information der hænges op vil også være tilgængelig på hjemmesiden. Eksempler herpå kunne være indkaldelse til generalforsamling, legepladsdag, fodboldturnering mv. Skabet er ikke tiltænkt salgs- og købsannoncer, jobopslag og andet af lignende karakter.

Pt. er det Thomas Marcher & Henrik Mølgaard Jørgensen, der har nøgle til skabet, hvorfor opslag skal afleveres til dem for opsætning i skabet.

Husk også at vi har facebooksiden: “Stribgaardens Grundejerforening“, hvor alle har mulighed for at skrive små beskeder til andre beboere. Her vil begivenheder også blive slået op.

Dbh Bestyrelsen

Dette indlæg blev udgivet i Arealer, Info, Tavle Info. Bogmærk permalinket.